יום רביעי, 15 ביולי 2015

סגירת פערים משבוע שני ואילך

20/6/15
נסענו למעבורת דרך פורט טאונסנד -עיר ציורית(אני יודע שזה נשמע פלצני ,אבל זאת המילה לתאר)וכאשר כבר היינו על המעבורת הצטערנו שוויתרנו על סיבוב בעיר וממליצים למי שרוצה לבדוק את העניין. המעבורת הייתה מרשימה ועלינו לסיפון לצפות עד שהקור והרוחות הבריחו אותנו אל מאחורי החלונות, עוד הספקנו לראות כלב ים שוחה(לויתני  אורקה לא באו היום).
מהנמל נסענו לCOUPEVILLE שהתבררה כעירה צבעונית ויפה, ביקשנו מבעלת מסעדה לחנות בחניה והיא אישרה לחצי שעה כי אחר כך נהיה שם צפוף, ניצלנו את הזמן לסיבוב ברחובות הסמוכים שהתברר שהם בתבנית המקורית –רק שוקמו, עלינו על המזח הגדול ונכנסנו גם לגלידריה המקומית עם הבטחה של הבנות לשפר את התנהגותן בתמורה(לא אמינות),עברנו גם בשוק האיכרים הקטן, וליאת קנתה דובדבנים טעימים שהיא והבנות(חוץ מיובל כמובן)טרפו.

המשכנו לעבר היבשת כאשר בדרך עוצרים ליד הגשר המחבר את האי ליבשת והולכים לאורכו, הנוף מדהים, (הבנות קצת פחות) ואנחנו ממשיכים בכיוון בלינגהם שם היינו צריכים להחליף את התיק שקניתי ולמצוא ליובל וגיל פיג'מה, בשתי המשימות הצלחנו. ניסנו למצוא מקום בפארק RV באזור שלא היה בו מקום והחלטנו לנסות את האירוח של וואל מארט, חנינו בחניה שלהם ויחד אתנו עוד קראוונים  רבים, כולל זוג פנסונרים עם קארוון אוטובוס ענקי שעוד גרר אחריו רכב פרטי, אחרי ששאלתי אותו לבקשת הבנות לכמה אנשים זה משמש הוא הזמין אותנו פנימה והראה לנו קארוון מפואר(וקצת מצועצע)לשניים בלבד אם כל הציוד-אמבטיה, מכונת כביסה, מיבש, טלווזיה  ענקית. חזרנו לקארוון שלנו שפתאום נראה כמו חיפושית, לארוחת ערב מפנקת, יובל הספיקה לדבר בוואטס אפ עם הכיתה שלה ולילה טוב.

21.6.15
בוקר טוב, קמים באיזי ורואים אייך מגרש החניה של וולמארט לאט מתרוקן מתושבי הלילה שלו-הקארוונים. יצאנו לדרך לכיוון וונקובר קנדה, בדרך עוצרים למלא את מיכלי הגז, מתברר שגם זה לא סיפור וגם שבזבזנו הרבה פחות ממה שחשבנו, מעבר הגבול עבר ללא בעיות והופ-אנחנו בקנדה, השלט שמברך אותנו מודיע שעברנו מ"פיט" ל"מטר", הבעיה-הספידומטר מודד במייל, נתגבר!. בדרך הוויז חדל לקלוט ונאלצנו לעבור לניווט ב טם טם שבינתיים יותר טום טום, אנחנו עדיין בשלבי בניית אמון ומשום מה הוא אמריקאי לאומני-מסרב להכיר בישובים הקנדים.
אנחנו בדרך ל קניון ליין, ערוץ נחל קניוני קרוב לוונקובר ,מכוסה יער גשם,יש גשר חבלים/כבלים תלוי ונחמד שמהווה אחת האטרקציות במקום הבנות ואני בעיקר התרשמנו מזה שאפשר לטבול במים, הנחל רדוד פה והמים קרים במידה. רבצנו זמן רב במים-גיל סרבה לצאת. השבילים במקום מרוצפים עץ ונוחים להליכה(חלק משביל ישראל שלהם) אך יש עליות תלולות וכמובן שלגיל עבדה מוטיבציה .זריקת מרץ(יש קרטיב למי שמסיים יפה את המסלול)  והיא התחילה לרוץ בעליה ,בבריכות העמוקות של מפלי התאומים הן כבר לא רצו להיכנס, אז גלידה ונוסעים לכיוון פארק  קארוונים.

ליאת כהרגלה מתווכחת עם מכשירי הניווט, "קח פה ימינה" קטן שלח אותנו לטיול דרך מרכז העיר ביום ראשון אחרי הצהריים ולא נרחיב מפאת שלומי. הגענו לחניון קפלינו, מקום מסודר עם בריכה וכל התנאים אבל איך שהוא המקומיים עושים רושם קורקטיים אך לא נחמדים(לא יוצאים מגדרם לעזור)אחרי טבילה בבריכה ובגקוזי, יצאנו לחפש משהו לאכול, מצאנו סניף של "ננדוס" והתישבנו. לדעתי ה  חזרנו לפארק וליאת(הגיבורה )הלכה לעשות כביסה מצטברת הבנות שיחקו קצת, ליאת פגשה פנסיונרית יהודיה שמטיילת עם שלושה כלבי רועה אוסטרלי
בין תחרויות אגילטי, יובל שיודעת שזה כלב שאני אוהב מיד הכריזה שזה הכלב הבא שלנו.

22.6.15
נוסעים לאי/פארק סטנלי, פארק מדהים על אי בין חלקי וונקובר, מרושת בשבילי הליכה ורכיבת אופניים, מגרשי ספורט טניס וגולף. גולת הכותרת שלה גיל מחכה עוד מהארץ-האקווריום של וונקובר, מוזיאון ימי מצוין שבו יש את לוויתני הבלוגה  הלבנים, תצוגות מפורטות של דגים ובעלי חיים מימיים(בעיקר)מכול העולם, תצוגת מדוזות, צפרדעים מהאמזונס. ראינו מופע מינימלי של לוויתני הבלוגה אך מכיוון שאנו נגד התעללות בבע"ח אנו בסדר עם זה. במהלך ההופעה הלוויתנים השפריצו עלינו מים עם סנפיר הזנב והבנות היו נירגשות .גיל מרוב התלהבות קנתה בובה של בלוגה וקראה לה "מגי". משם עברנו לסרט 4 מימדים עם אפקטים, גיל קצת נבהלה והתיישבה על ליאת.
חזרנו לקראוון ויצאנו במסע לכיוון העירה הופ שם הזמנו לינה, עברנו שוב דרך מרכז העיר הפעם ללא וויכוחים עם ה טם טם,נסענו כשעה וחצי לעבר העיר הופ,בדרך עברנו ליד מסלול מוטוקרוס ליד הכביש הראשי,וויתרתי על ההצעה של ליאת לחזור גם כי היה סיבוב גדול וגם כי הבנות כבר מיצו את הדרך.הגענו לחניון, פארק נחמד עם דשא וחיבור חלקי .בארוחת הערב הוחלט לקרא לקארוון שלנו הרווי(רעיון של יובל) כאשר אני מנצל את זכות הווטו שהקנתי לעצמי. ועכשיו אני הולך לספר לקטנה סיפור לילה.יהלי קיבלה מיהודה –המחנך תעודה ב וואטס אפ,אחלה תעודה,כל הכבוד.
הבנות היו נחמדות היום ושיתפו פעולה,דבר שעשה הכול טוב יותר.העולם יפה!

טיפים: כדאי לבדוק טוב את חבילות התקשורת מהארץ. התחום הסלולרי שונה מהארץ ומחירי סלולרי עם ה די יקרים! אנחנו השתמשנו בארה"ב ב